Islam House

Thursday, January 31, 2013

Răbdarea bătrânului


Atunci când trecea printr-o strâmtoare în munte, un beduin (satean) a întâlnit odată pe un bătrân care era orb şi care părea să fie afectat de diverse boli ce atacaseră corpul său. Era clar că el era pierdut acolo , departe. El fuses chiar paralizat şi forţat să rămână în mod constant în poziţia aşezat.Beduinul  putea auzi chiar foarte clar cum el spune, "Toate lauda se cuvine Lui Allah, care m-a ţinut în siguranţă ,ferit de bolile cu care El a testat creaţia Lui, şi El într-adevăr m-a preferat pe mine dintre cei mulți pe care El i-a creat."
"Fratele meu!" a exclamat beduinul. "De la ce anume ai fost salvat și țtinut în siguranță? Pe Allah, eu cred că ai fost atacat cu fiecare tip de boală!"
"Du-te departe de mine", a spus bătrânul, radicând capul. "Nu am încă o limbă cu care să pot pronunţa Unicitatea Lui, și cu care să-mi pot aminti de El în fiecare clipă? Şi nu am încă o inimă cu care pot să-L cunosc?"
Aceste cuvinte ale bătrânului au fost suficiente pentru beduin să se căiască la Allah pentru păcatele sale şi să-I ceară iertare.
Amintiţi-vă, există întotdeauna cineva care este în probleme mai mult decât tine.Iar problemele nu sunt o scuză pentru a nu-L slăvi pe Allah subhanu wa ta3ala.Boala trupească este încercare pentru noi ,să n-o transformăm în boală sufletească.

No comments:

Post a Comment