Islam House

Thursday, January 31, 2013

Poveste cu morala


Un baiat a zis tatălui său:
 "Am văzut o fată și vreau să mă căsătoresc cu ea. Ea este atât de frumoasă și are ochii atât de superbi. Tatăl a răspuns fiului său: desigur, să cerem mâna ei,și să o iei în căsătorie ".
Când a văzut tatăl băiatului fata, el a admirat extrem frumusețea ei, și i-a spus fiului său:
 " Tu nu meriti fata asta, ea are nevoie de cineva care are experiență de  viață ,cineva de care ea poate depinde, cineva ca mine"
Băiatul a fost surprins de atitudinea tatălui său și  i-a spus:
 "Ea va te casatoresti cu mine, nu cu tine!".
Ei au început să se lupte și, în final au decis amândoi să meargă la secția de poliție pentru a rezolva problema .
Când au spus povestea lor ofițerului de poliție,acesta le-a spus:
 "Aduceți fata astfel încât să putem vedea și părerea ei despre acest lucru."
 Când a văzut ofițerul frumusetea fetei a spus băiatului și tatăl său:
 "Niciunul dintre voi nu o merita, ea are nevoie de cineva care are prestigiu, ca mine. "
Cei trei bărbați au început lupta și au decis să meargă la ministru pentru a rezolva această problema. Când a văzut ministrul fata, el a spus:
"Ea merită să fie căsătorită cu un ministru ca mine".
 Prințul a auzit despre problema lor și îi cheamă pe toți să le ajuta să-o rezolve, dar și când a văzut fata a zis:
 "Cu fata asta mă va căsători".
Toți cei cinci bărbați au început să se lupte. În cele din urmă, fata a spus
"Eu am solutia! Voi începe să alerg și cine mă va prinde primul, el va fi soțul meu ".
 Atunci când ea a început să fugă, băiatul, tatăl său, ofițerul de poliție, ministru și prințul a început să alerge să o prindă. Dintr-o dată cei 5 bărbați au căzut într-o groapă adâncă.
Morala ♥: Fata s-a uitat la ei de sus și le- a spus "știți voi cine sunt eu?
Sunt Dunya - VIATA!
Oamenii aleargă să mă prindă, ei iși întind curse pentru a mă avea. Făcând asta, ei uita religia lor, până când ajung în mormânt și tot nu mă au.

No comments:

Post a Comment