Islam House

Thursday, January 31, 2013

I-ai mulțumit Lui Allah pentru vederea ta ?




Un bărbat orb s-a aşezat pe treptele unei clădiri cu o pălărie la picioare. El ținea un carton pe care scria : "Eu sunt orb, vă rog  să mă ajutați." După jumătatea zilei ,abia câteva monede erau strânse in pălărie.

Un tânăr  trecu pe jos prin fața lui. El a luat câteva monede din buzunar şi le-a aruncat în pălărie. Apoi a luat cartonul , a scris câteva cuvinte și apoi l-a așezat ca să-l vadă toată lumea din orice poziție s-ar fi uitat .
Curând a început să umple pălăria până sus. O mulţime de oameni au dat bani pentru bărbatul orb. După-amiază ,omul care a schimbat semnul a venit pentru a vedea cum s-au desfăsurat lucrurile.Bărbatul i-a recunoscut urmele sale şi l-a întrebat  "Ai fost dumneata cel care a schimbat cartonul meu în această dimineaţă? Ce ai scris?"

Omul a spus
"Am scris doar adevarul .Am scris ceea ce aţi spus, dar intr-un mod diferit.".
Ceea ce el scrisese acolo a fost: "Astăzi este o zi frumoasa si eu nu o pot vedea."
Credeţi că primul text şi al doilea text au spus acelaşi lucru?
Desigur, ambele texte au spus oamenilor că băiatul a fost orb. Dar, primul text pur şi simplu a spus că băiatul a fost orb. Al doilea text însă , a spus oamenilor că au fost atât de norocoşi că nu erau orbi. Ar trebui să fim surprinşi că semnul a doua a fost mai eficace?

“El este cel care a creat pentru voi auzul ,văzul și inimile .Însă nici auzul  ,nici văzul ,nici inimile lor nu le-au fost de nici un folos  .Însă voi sunteți atât de puțin mulțumitori !”(23:79).

No comments:

Post a Comment