Islam House

Thursday, January 31, 2013

Tată, pot avea 10$ ?


Un om a venit acasă de la locul de muncă târziu, obosit şi iritat, si a aflat ca fiul său de 5 ani era in aşteptarea lui la uşă.
 "Tati, pot sa te intreb ceva?"
 "Da, sigur, ce este?" A răspuns omul.
 "Tati, cati bani faci tu intr- o oră?"
 "Asta nu e treaba ta! Ce te face să ma întrebi un astfel de lucru "? A spus furios omul.
 "Vreau doar să ştiu. Te rog spune-mi, cat de mult faci intr- o oră ?", a pledat baietelul.
 "Dacă vrei să ştii, eu fac 20.00 dolari pe oră."
 "Oh," băieţelul a răspuns,plecand  capul. Privind în sus, a spus el, "Tati, pot sa imprumut 10.00 dolari te rog?"
 Tata a fost furios. "Dacă singurul motiv pentru care doresti să ştii cât de multi banii sunt cei pa care ii fac este doar ca să poti împrumuta pentru a cumpăra o jucărie sau unele prostii , atunci mars direct în camera ta şi mergi la culcare. Gandeste-te de ce eşti atât de egoist. Lucrez ore lungi,din greu zi de zi şi nu am timp pentru astfel de jocuri copilăreşti. "
 Baietelul a mers liniştit în camera lui şi a închis uşa. Omul s-a aşezat şi a început sa se gandeasca la intamplarea cu intrebarea baietelului. Cum îndrăzneşte sa puna astfel de întrebări doar pentru a obţine nişte bani. După o oră sau cam asa ceva, omul s-a calmat, şi a început să creda că el poate să fi fost un pic cam dur cu fiul său. Poate ca  era ceva pentru el într-adevăr necesare, pentru a-l cumpara cu 10.00 dolari şi el într-adevăr nu a cerut bani de foarte multe ori. Omul s-a dus la uşa camerei băieţelului şi a deschis uşa. "Eşti adormit fiule?" A întrebat el.
 "Nu tati, eu sunt treaz," a răspuns băiatul.
 "M-am gândit, poate am fost prea dur cu tine mai devreme", a spus omul. "A fost o zi lungă şi mi-am descarcat nervii pe tine. Iată cei 10.00 dolari pe care i-ai cerut. "
 Băieţelul a sarit drept în sus, radios. "Oh, multumesc tata!", A strigat. Apoi, cautand sub perna sa, el a scos ceva mai mult mototolit care era o bancnota. Omul, văzând că băiatul avea deja bani, a început să se înfurie din nou. Băieţelul încet indrepta banii, apoi se uită în sus la om.
 "De ce ai vrut mai multi bani daca aveai deja ceva?" Tatăl mormăi.
 "Pentru că nu au avut suficient, dar acum am", băieţelul replica.
 "Tati, am 20.00 dolari acum ... Pot să cumpăr o oră din timpul tău?"

No comments:

Post a Comment